Jag kan ju för f*n inte äta råååfisk?

Jag har inte mått så bra i några dagarna nu känns det som, eller egentligen är det väll en hel vecka som har varit riktigt dålig. Och nej, det är inget allvarligt troligen bara jag som förstorar upp allt! Jag har haft en personligsvacka, det är allt. Men jag är på väg upp igen, som vanligt så blir det bra efter en tid.
Har funderat under dessa dagar vad som gör livet värt att leva. Jag har inte tänk självmordstankar som det kan låta som, men jag har i allmänhet bara funderat på varför livet är som det är.
Vändningen kom nog igår när jag släppte allt som hade med plugget, tog ett bad, tände ljus och drack ett glas vitt vin. Det är riktigt vardagslyx i mina ögon, och det gjorde verkligen gott. I morse vaknade jag halv tio, åt frukost och gick till gymmet. Var verkligen seg i början men sen kom energin flygandes från ingenstans och även när jag kom hem fick jag dansa loss en kvart för jag hade så mycket energi.
Hockeyn ger mig mer och mer glädje för varje dag, en liten kommentar från tränaren fick mig att kämpa ännu mera; "Det börjar se riktigt bra ut Therese, vilken skillnad från första träningen du gjorde här nere." Det är just precis det jag behövde höra, fast tyvärr har jag tagit ledigt från hockeyn i en vecka pga mina tentor. Tur att tränaren är förstående...

Nu väntar en sväng till A6 med Sara, sedan plugg och sedan hem till Sara. Gud vad jag är med Sara, fast det är bara trevligt! =)

Var föresten med Sara igår med, då åt jag sushi för första gången och det var vidrigt!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

oj shit. två tentor på en gång?! jobbigt..men hoppas det går bra.

Men du kan iaf bara koncentrera dej på ett ämne, istället för massa olika som på gymnaiset..

2008-10-18 @ 11:06:28
URL: http://linypiny.blogg.se/
Postat av: Linnéa

ojdå det låter ju inte så bra..

men måste ändå läsa engelska på högskola..men det finns väl flera nivåer med? vilken nivå läser du på?

2008-10-18 @ 12:34:25
URL: http://linypiny.blogg.se/
Postat av: Linnéa

ok:S jobbigt..fattar inte hur jag ska klara det sen. men men, får se hur det blir.

2008-10-19 @ 00:14:04
URL: http://linypiny.blogg.se/
Postat av: Linnéa

ok:S jobbigt..fattar inte hur jag ska klara det sen. men men, får se hur det blir.

2008-10-19 @ 00:14:11
URL: http://linypiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0