Jag har länge tänkt att ge upp...

...men nu ska jag fanimej försöka åtminstonde. Jag kom inte ner hit för att ge upp...

Skolan har jag försummat, men nu så pluggar jag lite inför tentan åtminstonde. Märker att det är för mycket för att hinna göra allt, men grammatiken sitter jag och försöker göra nu iallafall. Även om det är svårt, men men!

Hockeyn, jag har bara en träningsplats i a-laget och känner mig efter. Jag har min vikt som hindrar mig hela tiden och jag vill hela tiden ge allt. Tyvärr så känner jag vissa gånger att min kropp tar skada av det, men det är bara att köra på. Linament är min goda vän, och jag tänker inte köra fullt ut så att jag skadar mig. Glad över att musklerna börjar komma nu iaf, nu gäller det att få mer spänst så att jag kan åka som en gud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0