I morgon smäller deeet!!

Min familj kommer äntligen till miiiig, ååååhh vet ni hur mycket jag saknar dom???

Nackdelen är att jag har tenta kl 08.00 och sedan föreläsningar fram till 14.30. Ska iaf hinna lämna nycklar till dom på lunchen så att dom kan komma hem till mig och även byta till vinterdäck på bilen. Ännu en nackdel är att dom åker igen på fredag, fast på kvällen kommer ju Sazza. Så det känns riktigt bra nu, även om det kommer gå skit på tentan. Men jag värdesätter familj och vänner mer än en jävla tenta.
Nej, nu ska jag läsa nått kapitel i American Civilizations inför föreläsningen i morgon, vi ska ha grupparbete med grupperna vi jobbade med förra gången. Så vi är fyra svenskan, en spanjorska, en holländare och en tjeck. Känns jävligt kul! Pepp som fan inför den kursen, resten kan dra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0