Huh? Öh? Va sa du?

-Anna är på akuten, troligen hjärnskakning så vi blir kvar hela laget här på sjukhuset i Linköping. Du är den enda som kan åka och hämta maten vi beställt innan halv sju, just ja, du måste lägga ut 1300kr också!
Tjejer, det är farligt att spela hockey! En från laget ringde och berättade om den här händelsen idag, och jag hade ingen aning om var restaurangen låg och hur jag skulle göra med all mat. Men en sån lugn och serviceinriktad person som jag är så klarade jag av situationen galant, med lite hjälp...
Sara ställde upp att skjutsa in mig och vara min bärhjälp, i väntan på att laget skulle anlända så njöt vi av en Latte på Kaffe Paus. TACK!
Maten var god, kvällen var trevlig. Nu borde jag ligga och sova om jag ska till Linköping i morgon och spela match med b-laget! Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0