En riktig tryckare

Jag vet inte vad jag ska skriva, har varit äckligt bakis hela dagen...
Blev till att åka securitasbil hem igår från Kåren, hade så kul! Värre med föreläsningar kl 8.00 på morgonen, men det var bara att bita ihop och göra det bästa utav situationen. Det är nog slut på alkoholdrickande på helgerna för min del.. Hockeyn börjar ta mer och mer tid från mig nu. Vi ses i jul...

Träningen idag gick ok, inte bra men inte dåligt. Glad över hur bra jag lyckades trycka dit en spelare från Växjö längs sargen iaf, bäst idag! Brukar inte våga ta för mig så mycket när alla andra är så bra på skridskor och jag själv är så osäker... Kanske börjar det släppa?

Åhhhh jag saknar alla hemma. Jag vill gråta idag, fast det kanske berodde på för lite sömn och för mycket alkohol? I morgon ska jag iaf göra massa saker som gör mig glad. Ska lära Alicia att gymma på morgonen, så hon kommer hit. Sen blir det till att sola och köpa frukost som vi ska äta gemensamt. Plugga lite kanske också, städa och tvätta är ett måste. Sen får jag se om det blir en kväll med tjejerna eller vad det blir. Verkar som om att dom är sugna på att festa, men jag har match dagen efter och kan inte vara uppe länge. Sen kanske jag ska på DEJT på lördagkväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0