You never were and you never will be mine...

Jag gråter, det riktigt forsar tårar nerför mina kinder. Jag är så jävla trött, men kan inte somna för hostan, illamående, ont i magen och att det gör så ont i hjärtat! Hallå, varför gråter jag ens för? Varför utsätter jag mig för denna smärtan, då det bara är att glömma honom och gå vidare...

Jag orkar inte vara sjuk, jag orkar inte bara ligga hemma i sängen och inte få träna. Jag vill ut och röra på mig, jag har aldrig haft ett sånt här långt uppehåll mitt under en säsong...

Kommentarer
Postat av: Freddy

DU FÅR INTE TRÄNA ÄN! och du ska inte glömma honom. det mår du inte bättre av...

2008-11-27 @ 14:50:25
URL: http://mynameisfreddy.blogspot.com
Postat av: silly

de e tråkigt & va sjuk! De suger stenhårt, ja e sjuk men typ gör grejer ja skulle gjort om ja e frisk, så man typ glömmer bort att man e sjuk :P. Men fuck den där killen, han e inte värd de!

2008-11-27 @ 14:55:38
URL: http://sillyhilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0