Viktuppgång?

Igår tänkte jag att det skulle bli väldigt skönt med en promenad i snön, och det skönaste när man är sjuk är långkalsonger och termobyxor! Så hittade på mina gamla hockeytermobyxor och fick klämma mig i dom! Riktigt tajta över röven var dom, och jag började få riktig dålig ångest, hur jävla mycket kan man ha gått upp på ett år egentligen? Förr hade dom ju varit stora??
Efter en liten stund upptäcker jag att bokstäverna på overallen är fel, det ska stå mina initialer på dom. Men det står brorsans och han hade en storlek mindre än mig! Tack gode gud att det inte var jag som hade gått upp i vikt! Snacka om att få sig en riktig tankeställare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0