Va fan är det för dag??

Idag var det skola, var ganska kul att  kika i Brittiska tidningar. Jobbigt att hosta sig igenom allt bara, varför går den aldrig över? Jag har så sjukt mycket ångest, jag har för mycket att göra och för lite inspiration och tid till att göra någonting. Finns så mycket annat jag vill göra, drömma...
Sen fick ju såklart jag och Sara ett infall att gå på kåren i morgon, men ärligt. Försök att säga nej när två söta amerikanare säger att det är deras sista kväll på kåren. Det går bara inte att tacka nej!! Även om man har föreläsningar klockan 08.00 dagen efter...

Så imorgon ska vi åka skridskor några timmar, Freddy ska även filma Sara som Chris krävde. Så en film kommer finnas uppe på facebook om allt går rätt till! och jag ska försöka lista ut vad jag ska skriva för uppsats för jag ska berätta vad jag ska skriva om på torsdag. Sen skippar jag min träning, känns egentligen jätte dåligt av mig, men är man kär så är man. Då måste man gå på känsla och hockeyn finns kvar, det gör inte Chris....

Dagens bästa idag var iaf när jag fick träffa Chriiiiiis i skolan, det kändes som om hela jorden snurrade då....


Kommentarer
Postat av: Freddy

Så jag får inte följa med till Kåren:(

2008-11-18 @ 23:15:45
URL: http://mynameisfreddy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0