Träningsvärk i halsen

Jag hostar hela tiden, på köpet har jag fått träningsvärk, lyckat! Jag vill inte vara sjuk....

Igår hade vi våran hederliga idolkväll och efter det kom Chris och sov hos mig. Kan inte fatta att han åker om en vecka, vad ska jag ta mig till efter det?? Sara kom förbi en sväng också, hon tänkte hämta sina gardiner och matta som inte var torra än. Jag drog på hockeyträning och tränade dubbelt, kändes jobbigt då jag egentligen inte borde. Men i morgon är det match som gäller och jag borde verkligen sova nu upptäckte jag!

Ikväll lagade Sara och Freddy mat och jag gick och mötte Chris och Ryan för att ta oss till Sara. Där blev det mat, lussebullar, glögg, pepparkakor och film. Trevligt värre!

Nu ska jag sova och drömma om Chris.... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0