Skönt att få komma utanför murarna

Det var en skön dag idag, även om jag mådde riktigt dåligt när jag vaknade. Men lyckades ta mig till skolan, kändes skönt att få ta en dusch och fixa till sig för en gång skull! Lämnade in papper i skolan och mötte upp brudarna. Tog en lååång fika med dom på Johans, till slut var det bara jag, elin och alicia kvar. Så vi gick en liten sväng.
Jag är helt slut efter dagen, har fått i mig lite godis, en halv kycklingfilé och lite grönsaker. Ska nog lägga mig ner snart och kika OTH. Orkar absolut inte göra något mer idag, somnar snart tror jag...

Måste ut och gå i morgon, kan fan inte ligga här hemma och tjocka mig hela dagarna!

Orkar inte hosta mera....



FAN för allt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0