Nu är jag fan trött på det här!

Jag har legat i sängen hela dagen och inte blir jag bättre, ligger bara och tittar på One tree hill och gråter. Idag har jag hittills gjort en bra sak, och det var att ringa och boka förköpsbiljetter till krogen vi ska på i Sälen på Nyår. Jag borde ta en dusch, röja undan lite här hemma och faktiskt äta. Känner att magen kurrar för första gången idag! Jag känner mig äcklig och hemsk när jag ligger här hemma. Låt mig bli frisk och få en massa ny energi så jag kan träna.

Jag längtar tills i morgon när mina brudar kommer, jag vill umgås och var social!!! Även om det tar på krafterna just nu...

Det gör fortfarande ont i hjärtat....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0