Måste berätta

Att igår träffade jag på "jag har sett dig naken"- killen det första jag gjorde på Kåren. Han pekade på mig och skrattade, jag kände mig sååå välkommen =)
Såg även tjugan springa omkring men fick aldrig  tillfälle till att slänga fram en tjuga den här gången.
Mannen med lipgloss var också där, som tur var så har han slutat med sina dåliga vanor och min kind blev inte kletig den här gången.

Bäst under kvällen var att se Ryan gå loss till "I will survive" och även Chris hängde med. En riktig bitch kamp och Ryan låg stundtals på golvet, vet inte vad han kallar den dansen!

Freddys cosmopolitan satt som en smäck på Saras linne iaf!

Kommentarer
Postat av: Frida

haha:P saras cider då?:P dumma tequila...

2008-11-20 @ 22:52:40
URL: http://mynameisfreddy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0