Marrebarre

Jag kunde verkligen inte somna igår, jag mådde så otroligt illa. Och strax innan tio ringde Freddy och väckte mig, jag var nog mer död än levande och somnade om. Sedan ringde Malin och väckte mig vid halv tolv, babblade på ett bra tag, tur att hon ringde och väckte mig! För jag ska snart iväg på match, hemma mot Töreboda. Är verkligen inte taggad inför det, men hoppas på att jag blir det när man väl kommer ut och börjar springa!
På onsdag blir det kåren! Nu fick jag reda på mitt schema så nu vet jag att jag kan gå då!!


Kommentarer
Postat av: Freddy

JAAAAAAAAA! KÅREN!!!:D fast jag vill till Bongo med snart...måste ju spana in min kärlek;)

2008-11-08 @ 15:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0