Mardröm...

Igår kväll var jätte trevligt, även om jag är seg och trött nu förtiden. Men det beror mest på medicinen, den gör mig inte hungrig heller, hittills har jag ätit två clementiner idag...
Maten igår var jätte god, speciellt pumpkin pie, och det var trevligt med alla tal och man fick såklart tårar i ögonen. Efter middagen gick vi vidare och spelare beer-pong, det är amerikanernas ölspel! Eftersom att jag inte drack under kvällen så fick det bli vatten, men gud så kul det var. Allt handlade om muggar med öl i och en pingisboll som man skulle träffa det andra lagets muggar med. Jag och en tjej där lyckades faktiskt vinna så stort så att ett lag med killar fick ta av sig byxorna, tydligen så finns det en del knasiga regler där.
Sedan blev det en del prat och kika på college football, fick även reglerna sagda utav Chris =) Tyvärr så kan jag inte så mkt utav den sporten, men det var faktiskt riktigt roligt att kolla. Speciellt när det var deras skola.

Jag drömde en mardröm inatt, att mamma mötte mig. Hon förföljde mig genom olika miljöer och slog mig, till slut efter ett bra tag kom polisen fram och fick fast henne. Jag vaknade upp med ett ryck och tårarna forsade ner. Jag var livrädd för att hon skulle finnas här hemma i lägenheten.

Nu har jag riktigt ont i sidan och hostar som en galning, ska bara ligga här i sängen hela dagen. Eller ska upp och städa lite och diska lite smått också. Sedan förhoppningsvis får jag besök utav Chris ikväll som ska säga ADJÖ.

Kommentarer
Postat av: Freddty

2008-11-23 @ 17:55:42
Postat av: Freddy

jag ÄLSKAR beerpong!!! det är SÅÅÅ roligt:D

2008-11-23 @ 17:56:32
URL: http://mynameisfreddy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0