Kundvagnsrace i Ullared

En stöt i magen, röven mosad, hälsenan blå, så kan det gå efter en dag på Ullared! Nu kanske jag överdrev allt lite, för det var trots allt väldigt lugnt och jag blev bara "träffad" en gång. Vet inte hur det gick för Freddy, Elin och Sara, om dom var lika lycklig lottade?
Jag och Elin slaggade hos Sara igår, vi tog varsin soffa och Sara slocknade i sängen. Förstod inte hur hon lyckades somna så fort, fastän jag och Elin kollade på tv högt och skrattade och fnissade hela natten. Blev tyvärr lite väl sent, speciellt om man ska upp sex. Vi fick lov att rulla lite däck på morgonen också! Vilken upplevelse att få se föråden och källaren i ett hyreshus på Råslätt, det är nästan så att man blir tårögd, eller nått....
I bilen på vägen till Ullared, som tog under två timmar, satt vi och sjöng och härjade som fan. Hur ska man annars hålla sig vaken? Väl inne på Ullared så flög vi åt varsitt håll och jag tappade nästan bort mig bland alla MAXIMEGATROSOR.
Efter att vi hade fyllt varsin vagn(jag hade som väntat mest) drog vi till BK(Burger King) och jag tjockade! Det var så jävla gott och jag fick även i mig kaffe. Snacka om att bli taggad, nästan som en återfödelse! Stackars Frida kom på att hon hade missat gardinerna och vi gick in med EN kundkorg för att BARA kolla på gardiner. Slutade med att jag handlade för 500kr till... Hur kan man låta bli när allt är så billigt?

Men jag var ju nykter innan jag började dricka i lördags....

Kommentarer
Postat av: Freddy

1: DAGENS KOMMENTAR IGÅR ALLTSÅ!

2: Jo, det gick bra för mig förutom att jag har så ont i höften att jag knappt kan gå nu...

3: Ja, det va synd om mig så det va tur att ni gick med på att gå in igen så jag fick mina julgardiner:D

4: Det är lätt att låta bli att handla, det är bara att låta bli:P

2008-11-05 @ 21:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0