Kåren med brudarna slutar alltid bra

Igår var det den stora dagen, dagen då vi kunde gå ut och festa utan att ha skola dagen efter. Vi hade planerat lussebak och glöggdrickande hemma hos Sara. Vi pyntade även granen, lite väl tidigt kan man väl påstå, men riktigt mysigt! Även om jag inte var riktigt så bra på att få dit ljusen i rätt ordning, jag skyller på vinet.
Allt gick inte som planerat tyvärr den kvällen och det blev ett avbrott....

När vi brudar väl kom iväg till kåren så började energin flöda inom oss och det var faktiskt bra mycket folk ute. Vi fyllde på vätska i baren och gick och öste på dansgolvet. Freddy den lycklige stötte på ett ragg på en gång vid baren och bekantade sig med honom medans vi andra bestämde oss för att utforska RnB-golvet. Väl där så var det galet, vi hamnade mitt bland ett killgäng som verkade tycka att vi passade grymt bra i deras keps så den fick gå laget runt. Finns ÄCKLIGA bildbevis på att denna händelse faktiskt har ägt rum.

Jag träffade även på "dig har jag sett naken"-killen och bad honom om ursäkt för förra gången.

Jag och Klara gick upp på översta våningen och såg våran "strippa" stå vid baren, vi slogs oss diskret ner i en soffa och spanade och pekade på honom. Jag sa åt Klara att ge mig en tjuga sen småsprang vi mot honom och jag stod bara där med en tjuga framför honom. Det tog ett tag innan det gick upp ett ljus, till slut så sa han "nej men det är ju ni, från förra gången i garderoben" och så slängde han av sig tröjan även den gången. Hans kompis gav han en tia och så åkte overallbyxorna ner också.

Elin tog sig ett nyp om Carolapojkens rumpa som flörtade hejvilt med Freddy på bussen. Han trodde verkligen att han var snyggast på hela jorden och försökte verkligen ragga upp Elin och Freddy!

Vi stod och slörpade drinkar den sista timmen, förstår inte varför man dricker två drinkar på mindre än 10min när man snart ska gå? Men Klara, dom var ju grymt goda iaf! Dansade även gammal hederlig tryckare med en gröning(?) och jag hånglade faktiskt inte brudar!

När jag vaknade i morse fick jag ångest då jag upptäckte att jag glömt att lämna tillbaka en tändare som jag hade lånat utav en okänd person. Kanske ska man sätta ut en annons om upphittad tändare som lämnas tillbaka mot beskrivning?

Pizzan var iaf god idag...


Kommentarer
Postat av: sazza

hahaha, jag hade fan velat vara med när ni träffade på strippan ;P

vad sa han killen när du sa förlåt till han då?



Jag MÅSTE kommer ner o festa igen :D

2008-11-20 @ 19:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0