Hoppa av skolan...

Jag tror jag har bestämt mig nu, jag ringde precis och berättade för pappa om mitt beslut. Jag ska sluta läsa engelska, det har tyngt ner mig så länge nu, jag har inte mått bra. Men jag har försökt, även om det inte verkar som så. Nu ska jag bara försöka fixa jobb så att jag kan stanna kvar här. Jag är så jävla orolig för framtiden, hyran ska kunna betalas. Ingen som vill bli min sponsor eller ge mig ett jobb??

Var lite impulsiv och bakis idag när jag var och åt lunch med brudarna. Gick och klippte mig, känns skönt att ha kortare hår nu igen =) Ingen större skillnad föutom att det ibak blivit mycket kortare...

Fan, vill bli frisk. Vill ut i vida världen och söka jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0