Fan, varför?!

Jag vet att jag har druckit och det inte är den bästa tidpunkten att ta sådana här saker på. Men jag måste erkänna, jag mår inte bra. Man ska inte klaga, man ska leva livet med ett stort leende hela tiden. Det är det livet går ut på, att le och vara glad, ha många vänner och ett händelserikt liv. Det var det jag sökte efter här nere, men varför lämna någonting som redan var så bra? I miss all you girls and my family back home, and I wish you all could be here. I was trying to find something in my heart that I missed, and I thought that I could found it down here. But I couldnt...

Jag har lust att säga upp lägenheten och flytta tillbaka till pappa, om det inte känns bättre snart gör jag det nästa månad. Jag har inte ens en inkomst så att jag kan betala för mig efter jul, vad får mig att vilja stanna? Och skolan är inte ens kul, jag hatar det och har hatat det från början. Men jag vill inte komma tillbaka med svansen mellan benen och visa för alla att jag har misslyckats. Jag är för stolt för det...

Kommentarer
Postat av: Freddy

DU FÅR INTE FLYTTA HÄRIFRÅN NU!

2008-11-20 @ 01:46:11
URL: http://mynameisfreddy.blogspot.com
Postat av: sazza

Det är ingen fara gullet!! Du har provat iaf och det är det viktigaste <3

2008-11-20 @ 19:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0