Ett slagskott i ryggen kan göra ont...

Hur håller man blommor vid liv? Jag lyckas nämligen alltid döda dom, eller kanske inte alltid. Det här är första gången i mitt liv som jag har ansvar för några blommor själv. Men igår fick jag faktiskt lov att köpa två nya till vardagsrummet för dom såg ut som två kvistar som hade levt i öknen i hundra år.

Jag drömde att jag hade en kamelont i natt, den var jätte fin och hade massor med fina färger. Värst var det när jag skulle släppa ut den och den satte sig i vinbärsbuskarna hos Papps och mina kattungar kom och ville äta upp den. Men kamelonten var en jävel på att hoppa mellan buskarna, till slut undrade både pappa och jag om den var en köttätare? Varför drömmer man sådana drömmar egentligen??

Vaknade upp idag och kände att kroppen var mörbultad, utanför fönstret regnade det så jag somnade om. Vaknade för ungefär en timme sen och tjockade lite flingor med mjölk.
Jag har ont på ett ställe på ryggen, kan inte förklara var, det enda jag vet är att jag fick ett slagskott där igår på hockeyträningen, det gjorde ont. Men det är bara att bita ihop och hoppas på att det inte blir något fult blåmärke där. Typiskt att det skulle träffa där jag inte har något skydd också bara för de...

Nej, nu ska jag till A6 med Freddy och Sara. Egentligen ska jag väll inte handla någonting, utan jag följer bara med som råd och stöd. Orkar inte fixa mig, blir mjukisar, ska ändå fixa mig senare inför partyt ikväll!

Kommentarer
Postat av: Therese

Angående det där med blommorna.. har du testat med att vattna? :D

2008-11-12 @ 16:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0