Dagen efter...

Jag har nog aldrig sovit så oroligt som jag gjorde inatt, vet att jag alltid ligger och slänger runt i sängen när jag har druckit. Men det här var det värsta jag varit med om, drömmen om utlandssemestern var ganska skön iaf. Förstår inte varför jag badade med tjocktröja bara, kanske var det kallt i min dröm.

Ska in till stan och äta lunch med Elin och Freddy som är i skolan, det är inte jag... Jag vet att jag ska till skolan på tisdag, kanske är det sista gången då. Ska iaf bli trevligt att få träffa lite brudar och äta lite gott!

Arbetslös söker jobb...

Kommentarer
Postat av: Frida

du vet att vi inte har nån skola på tisdag väl?

2008-11-20 @ 22:54:07
URL: http://mynameisfreddy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0