Både bra och dåliga nyheter

Pratade precis med min handledare för Engelskan och nu vet han om att jag kommer hoppa av. Fast jag ska försöka mig på omtentan i litteratur och även den sista delkursen lingvistik. Så ni kommer inte bli av med mig i skolan ändå!
Var inga konstigheter alls med att sluta, det var bara att säga till och sedan inte dyka upp. Tycker jag låter väldigt konstigt.
Idag mår jag kanske lite bättre, låter fortfarande som om att jag ska dö när jag hostar. Ska snart hem till Freddy och lägga över lite One Three Hill på min externa hårddisk! Så då har jag något att göra, ligger bara i sängen hela dagarna. Fast idag ska jag faktiskt ut på en snigelpromenad, och även försöka äta!


Kommentarer
Postat av: L O O

Vem är snyggast Eddie eller David?

2008-11-26 @ 12:34:06
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0