The way you make me feel...

Solen skiner, jag har på mig ett par nya skor, jag känner mig fin för en gång skull. Malin kom hem igår, ringde henne och allt kändes sådär bra och glatt som det bara gör när man pratar med henne! Hon är världens gladaste och spralligaste tjej! Min mail på jobbet har äntligen börjat fungera igen, och jag har fått löneförhöjning alltså är livet riktigt bra för tillfället.
Joggade 20min igår, tungt som bara den eftersom att jag har noll kondition. Undrar om jag ska köra slut på mig själv idag och jogga 30min. Måste få mer kondition och bli uthållig eftersom att fotboll är en sån sport, hockeyn är lite mera explosiv. Nervös inför söndagsträningen på konstgräs...
Helt galen i Michael Jackson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0