Soool

Torsdag idag, fastän det egentligen är fredag. Skönt att få vara långledig i helgen, tråkigt att jag är upptagen varje dag. Tränade hockey och fotboll igår, även om vi inte körde hårt så är jag helt slut idag. Mina ljumskar/höftböjare gör jätteont och jag är bara allmänt trött. Ryggen känns  värre än vanligt. Men nu ska vi inte vara negativa!
Ikväll blir det krogen med tjejerna, känns som om att det kan bli kul eftersom att det inte är så planerat. Hoppas jag orkar vara på krogen lite längre än förra. Just nu känns det inte som det, men det är bara att bita ihop kvinna.
Blev glad över en sak igår, tredje fotbollsträningen och jag klarade av att brösta ner bollen riktigt bra. Jag är verkligen inte bra på fotboll, men jag försöker i alla fall. Trivs gör jag och det är riktigt roligt!

Det suger till i magen, en pirrande känsla, det är kvaltider. Leksand förlora igår, har inte hunnit kolla upp vad som gick fel och allt sånt. Ska upp till Leksand i morgon och heja fram mitt älskade lag. För vi ska tillbaka och Mora dom ska ner!

Den stora frågan inför kvällen; Vad ska jag ha på mig? Hur blir domen efter rättegången?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0