Oj, inte visste jag det.

Var precis på massage, min rygg är inte som den ska vara. Jag har problem med en muskel mellan revben och höftben i ryggslutet. Och det sträcker sig fram mot sidan också, så sjukt ont gjorde det när hon tröck och mjukade upp. Så tigerbalsam kommer bli min nya vän framöver, och massage regelbundet. Känner mig riktigt mörbultat, vet inte om det blev bättre eller sämre. Var nog ialla fall bra att jag får hjälp för det där, kan inte gå omkring och ha ont. Brukar få ont när jag spelar hockey, så jag får inte spela på ett bra tag. Vilken tur jag har att det bara är en träning kvar, sen är det upphåll hela sommaren. Ingen kan förbjuda mig någonting...

Kommentarer
Postat av: emelie

ja visst är hon toppen?=) har ju sett henne live också;)
skulle vilja träffa henne å ge henne en bamsestor kram å säga att hon är just toppen=P
hoppas att allt är bra med dej gumman puss

2008-03-19 @ 21:24:43
Postat av: emelie

ja visst är hon toppen?=) har ju sett henne live också;)
skulle vilja träffa henne å ge henne en bamsestor kram å säga att hon är just toppen=P
hoppas att allt är bra med dej gumman puss

2008-03-19 @ 21:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0