Håller det inom mig...

Jag är livrädd, jag försöker att le och säga att det är bra. Men egentligen slår min puls så högt och tårarna är så nära att falla. Ska se min mami om 2timmar och 28minuter, jag ska få höra hennes ord och hon mina. Hon kommer se mig gråta som så många gånger förr, men de här tårarna kommer göra så mycket ondare än alla tusen innan. Det är begravningsstämning hemma, pappa och jag har fixat till oss, utan mascara och tagit fram näsdukar. Fattas bara en släkt, min morbror är iofs på väg hit, han ska vittna. Jag är rädd för att jag ska sitta tyst och tappa alla ord, jag måste klara av att säga allt...

Min största önskan är att mami ska bli frisk igen <3

Kommentarer
Postat av: ella

hoppas d går bra=)

2008-03-14 @ 10:43:03
URL: http://ellisgirl.blogg.se
Postat av: Sandra

Hur är hon sjuk ? :/

2008-03-16 @ 16:34:31
URL: http://honsandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0