Ge mig ledighet

Jag är trött, kroppen känns helt slut och jag vill bara hem och sova. Ändå när jag väl ska sova så kan jag inte, jag bara vrider och vänder på mig. Jag längtar efter att få ut och springa och svettas, men ändå så orkar jag inte ens gå ut och gå på lunchen. Idag ska jag bara åka friåkning i kanske två timmar, sen är det krogen på fredag, match lördag och fotbollsträning söndag. Jag längtar på ett sett till måndagen, då ska jag ta ledigt och bara ligga i sängen efter jobbet!
Underbart härligt att träffa Malin igår, så brun hon var! Jag måste sola nästa vecka, vill i alla fall se lite vårfräsch ut inför New York resan! =)
Måste börja plugga inför högskoleprovet också, eller egentligen går det inte att plugga. Men jag kan ialla fall göra lite tester och förbereda mig på vad som kommer att hända.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0