Det smärtar, bit ihop kvinna.

image11Jag har ont i tibialis tydligen, ont gör det i alla fall. Borde vila men i morgon ska jag troligen träna både hockey och fotboll. Får vila på torsdag, gick ändå bara ut på långpromenad med mina stavar som har stått ett bra tag nu.
Är sugen på att resa, vet att jag snart ska åka iväg till New York, men jag vill på solsemester och supa och sola i en vecka.

Någon mer som känner sig som världens mest osocialaste person? Ska vi ses och dricka kaffe nån dag? Snacka av oss en timme eller två och sedan stänga in oss i våran lilla bubbla igen. Kom igen nu, låt det bli överstökat.


Kan fortfarande inte släppa att Mora är i kvalet, ska hugga biljetter som satan på torsdag. För jag ska åka på hälften av matcherna, tragiskt att jag är bortrest sista omgången...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0