1 Månad full utav hjärtattacker

Jag har en pirrigkänsla i magen, jag har haft det nu under några dagar. Jag är nervös, förväntansfull, lycklig- det är kvaltider. Ögonen tårades när Mora blev klara för kval, nu är det dags för oss att visa vilka som hör hemma i eliten. Vilka derbyn, fulla arenor över hela hockeysverige.
Vi ska tillbaka!
Mora ska ner igen.

Tränade fotboll igår, jag var nog egentligen kass. Men kul var det faktiskt, klarade av alla övningar, räddast var jag när vi skulle nicka. Men det är bara att blunda och försöka! Jag kommer få en underbart bra kondition om jag ska börja spela fotboll, och det behövs om jag ska bli grym i höst när hockeysäsongen drar igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0