Träning

Känns som om att jag äntligen börjar komma igång med träningen, har börjat insett att jag måste börja nu. Två och en halv månad kvar till hockeyn om jag nu flyttar till Jönköping. Det är inte lång tid, och jag har mycket att jobba på. Tränade fotboll idag, tränaren tyckte att jag började bli mera vän med bollen. Tar tid, men jag är inte ute efter att bli bra på fotboll. Jag vill bara träna, få upp konditionen. Sprang spåret på 16minuter igår, det är 2,2km. Det är en riktigt dålig tid tycker jag, nästa vecka ska jag pressa mig ner på kortare tid. När sommaren är över ska jag klara det på 12-13minuter. Nu gäller det att kämpa för att klara av det.
Vad händer på midsommar egentligen? Jag är ialla fall själv hemma, hoppas på fint väder så man kan grilla. Men alla ska ju åka bort och bara lämna en. Sen efter det har jag semester i två veckor. Äntligen får jag semester på sommaren, kanske lyckas jag bli brun för en gång skull??

Kommentarer
Postat av: Linnéa

då kan du få komma till oss och grilla, äta sill, dricka nubbe och ha mkt bra midsommar ;)

2008-06-11 @ 21:55:51
URL: http://linypiny.blogg.se/
Postat av: Hockeyproffset ryden ;)

du, jag har inte heller nåt planerat at midsummer ;)

2008-06-13 @ 13:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0