Tänk vad tiden kan gå fort

Helgen har varit riktigt trevlig, vaknade tidigt i morse och tyckte det var så skönt att få somna om och sova länge. Blev väckt utav en ilsken klocka strax innan sju, FAN det är ju måndag. Hade missat den detaljen under en natts skön sömn. Tänk vad helgerna går fort...
I fredags umgicks jag med Angelica och några andra människor. Lördag solade jag och åkte till Sala för att hälsa på Christoffer. Snackade en massa skit och kollade på film, sov över där. Och NEJ, vi hade inte sex. Vet att många tror det, men man kan faktiskt ha killkompisar.
Så underbart väder, borde sola mera så att jag blir brun. Men orkar inte riktigt göra det längre. Svettades som en liten gris igår när jag skulle sova.
Skönt med kortvecka i alla fall, jobbar bara tre dagar. Äntligen lite ledighet!


Kommentarer
Postat av: Kalle

Hahaha okej, svårt att veta!
Men är kontoret skoj då?

2008-06-02 @ 11:40:18
URL: http://karlxiii.blogg.se
Postat av: Karl

Okej, vad bra :)!

2008-06-02 @ 15:16:49
URL: http://karlxiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0