Sista dagen

Vet ni, jag var ute och spåret och flåsade igår. Även om jag har ont i benhinnorna, men jag har faktiskt lärt mig hur man tejpar för att stödja upp benet. Så jag lyckades jogga 30sek snabbare än vanligt och hade inte lika ont som vanligt. Fast det var tugnt i låren när jag cyklade en mil när det blåste som utav bara helvete.
Åker till Sthlm i morgon bitti, kommer hem på söndag.
Jag längtar, jag vill att det ska gå en månad, jag vill veta om jag kommer in. Jag vill kunna börja leta lägenhet på riktigt! Efter ett halvår/år på högskolan ska jag ut och resa, testa mina nya kunskaper inom engelska. Kanske ett år som au pair eller ett halvår i Indonesien? Dags och börja spara pengar redan nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0