semester, kul?

Sjukaste igår var iallafall att mina ben var helt utslagna efter 35minuters promenad på kvällen. Död?
Idag har jag träffat underbaraste Helén som äntligen är hemma frpn New York. Känns väldigt bra att ha henne hemma igen, fast snart åker hon. Ska med henne och hennes syster Sandra på krogen i morgon antagligen. Vem tackar liksom nej till en helkväll med Lenis??
Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket, promenad, Helén och lagade supergod mat till mig och papps. Gick och pulade lite här hemma och snackade skit med papps. Funderade på om jag skulle städa och tvätta bilen men upptäckte att den var ren. Så då hade man inget att göra igen då....
Nu ska jag sitta och spela tvspel eller nått från när jag var liten, några timmars kvalitetstid med min dator =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0