Vad vore världen utan sol?

Inte ett moln, så långt ögat kan nåååå. Jo, det ser faktiskt ut att bli riktigt bra väder idag, så nog allt ska det bli bad!
Hoppas jag hinner till bolaget, fick en beställning nyss så kommer få bära ihjäl mig eftersom att jag själv ska dricka champagne i överflöd hela lördagen!
Har packat väskan med bikini och solskyddsfaktor, flagnar på näsan så kan vara bra att använda lite skydd för en gång skull. Inte allt för roligt att se ut som en orm inför helgen, speciellt inte i ansiktet.

Måste bara säga att jag just för tillfället hatar getingar mer än allt annat, kan de inte bara skaffa sig ett liv och sluta attackera oss när vi äter ute på rasterna?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, du det klarar du nog ;) fast det blir nog lite tungt :p

2008-07-30 @ 21:38:40
URL: http://zafya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0