Shopping är bra för hjärtat

Åkte in till stan efter  jobbet, var på jakt efter någonting att ha på mig i helgen. Främst någonting snyggt på lördagen eftersom att det är jag som är värdinnan för förfesten så vill man ha någonting nytt och fräscht. Gick omkring och hittade absolut ingenting, bara en massa rea eller hur fula kläder som helst. Såg ljuset i tunneln när jag hittade en axelremväska på MQ och sen hittade jag två klänningar på Vero Moda av alla ställen. Riktigt nöjd med dagens köp, nu vill jag bara att det ska bli helg så jag får bära min nya outfit. Shopping är riktigt glädjande.

Efter staden handlade jag på maxi, fixade pastasallad och donade här hemma. Köpte en duk och blomma till pappa så han kommer bli glad när han kommer hem. Hoppas bara att jag lyckas hålla den vid liv tills dess.

I morgon blir det bad med Martina och nån mer utav tjejerna om vädret håller vad det lovar. Skulle vara så skönt att sluta tidigare och ligga på stranden nu när det snart är över med soltimmar. Hoppas vädret på lördag blir bra, iallafall inte regn när vi ska grilla. Skulle inte kännas något bra alls nu när jag verkligen ser framemot sista utekvällen innan jag flyttar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0