Överdriver

Jag har blivit förkyld, det värsta med mig är att jag överdriver så mycket. Jag är aldrig sjuk, inte ens lite snorig så nu när jag väl är det känns det som om att jag ska dö. Men ändå jobbar jag, för så dålig är jag inte, och det vet jag inners inne. Men eftersom att jag aldrig är sjuk så vill jag ha lite medlidande nu när jag väl blir det!
Igår var jag på Iron Maiden på Stockholms stadion med Pappa och Brorsan, helt otroligt bra! Även om jag inte älskar Maiden så kunde de leverera väldigt bra så jag började tycka om dom ännu mer än innan!
Ska tacka ja till ett rum i lägenheten i helgen, annars känns de inte som om att jag kan sova. Så det får nog bli så!

Kommentarer
Postat av: Gibbs

Hej!

vart känner jag igen dig ifrån Therese?

2008-07-24 @ 01:53:26
URL: http://gibban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0