Morgonens bilfärd

I bilen på morgonen sitter jag alltid och tänker så mycket, 15-20minuter i bilen på väg till jobbet. Solen skiner, det är tyst och nästan inga bilar. Så mysigt, tyvärr så var inte mina funderingar lika trevliga i morse.
Jag tänkte på allt om mami och så, för om jag skulle dö, skulle hon komma på min begravning då? Jag vet att det är en förbjuden tanke och att man aldrig kommer få reda på det. Och alla ni säger säkert att såklart hon kommer, du är hennes dotter och då kommer man självklart på hennes begravning. Jag är helt säker på att hon aldrig skulle komma på min begravning, tragiskt men sant. Varför skulle jag börja tänka på just det här?


Kommentarer
Postat av: N I C O L E

Hejsan! jag är medlem på en bra sida, påminner om gratisbio lite grann. Man kan få gratis saker och så



Bli medlem här



http://www.SuperGratis.se/?r=43278



Kram N I C O L E www.kiwiz.blogg.se

2008-07-31 @ 08:34:06
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0