En dag att minnas

Just precis nu i denna stunden så känns allt så otroligt bra, fick 3000kr mer än förväntat i lön som till och med dyker upp på kontot i morgon! Jag har köpt en dator som förhoppningsvis kan hämtas i morgon, har alltså en hel del att göra i helgen med den! Jag har 15timmars flex på jobbet, så kan sluta lite tidigare dom fina dagarna. Har solat och börjar känna mig lite brun för en gång skull. Börjar kännas i magen att nu är skolan nära och jag ska umgås med mina vänner på krogen två helger i rad. Känns även som om att allt i livet börjar ordna sig, även om jag har en nervös klump i magen. Mest är det alla förväntningarna, jag vill verkligen flytta nu!
Snart börjar hockeyn igen, har tyvärr inte lyckats hålla i träningen som jag lovade mig själv. Men är definitivt mer tränad än vad jag var förra året, kanske mer alkolist nu än då tror jag. Måste sluta upp med mina dåliga vanor!
Hoppas ni alla andra även mår otroligt bra, tänk vad lite sol och pengar kan göra med en?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0