Sliten gumma

Tränade igår, rett så rejält. Först fys, hoppa omkring som en groda, rygglyft, armhävningar, knädopp och en massa andra roliga saker. Ont i låren fick jag iaf, jävla fetto. Sen var det ut på isen som gällde, lagom seg i benen. Men vi kämpade på bra alla ändå. Även om det var svårt att hålla balansen när låren var som gelé.  Och idag är värst, en sån himla träningsvärk! I helgen blir det hårdträning, fys fredag, is lördag, och match söndag. Matchen på söndag kommer bli kung, Sura borta. Oj oj, vad de ska få stryk, hela laget är revansch sugna sen förra gången vi möttes. Så kom till surahallen för att få se lite bra hockey! ^^

Så himla mycket fint att spana på, det värsta är att jag kom på att en person som jag har spanat på länge nu är gammal! Eller han är 30år, trodde jag verkligen inte! Han som ser ut att vara typ 25? Tänk så fel man kan ha angående ålder på en person...
Ska på stan med Sazza idag, måste handla presenter! Och skor, och helst kläder, hinner antagligen inte med allt idag så de får bli en sväng till nästa vecka. Mindre än två veckor kvar utav mitt tonårsliv, 20år, here I come!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0