Ny energi

Idag tar jag mitt första steg, det första steget i mitt såkallade vuxenliv. Jag är inte längre någon tonåring, utan jag kan själv gå och handla min egen jävla sprit på bolaget. Firade med pappa och brorsan igår med tårta, och idag fick jag tårta utav arbetskamraterna plus present. Attans att jag också tog med mig tårta, det blir massor alltså! Tur att jag ska träna i 2timmar idag.
På tal om träning! Den här sidan blev jag tipsad om på Martinas blogg. Och jag är förälskad! Efter fem minuter så är jag helt nere, jag vill ut och träna och uppnå mina mål!

Tack så jätte mycket för alla grattis SMS =)

Kommentarer
Postat av: emelie

varsogod gumman;) förstår inte att min lilla therese har blivit sååå stooor;) hihihih

2008-01-30 @ 22:41:28
URL: http://emelpemel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0