Mardröm

Jag drömde världens mardröm inatt. Det finns inget värre än när man vaknar upp av att pulsen är hög och tårarna bränner. Det värsta är att jag drömmer mardrömmar om mitt liv som jag levde förut.
Jag vill inte drömma dessa drömmar något mer, men jag tror de kommer komma allt för ofta nu när rättegången närmar sig.
"Mamma kom hem igen, och hon hoppade genast på mig med sina anklagelser och hot. Hon kastade vatten på mig när jag vägrade lyssna, hon tog tag i mig bakifrån och höll fast mig. Jag fick lov att sparka upp ett fönster, inte ens det gick. Jag försökte hela tiden fly, men mina flyktvägar var stängda. Till slut lyckades jag gå iväg, men även då så kom hon efter mig. "



Kommentarer
Postat av: Bea

åhh villken fin sida :)

2008-01-18 @ 13:38:25
URL: http://theperfectdrug.blogg.se/
Postat av: Bea

hehe ok ja jag fattade ingenting i början jag heller..men hade en kompis som viste allt så jag fick lära mig =) tack för komentaren kram

2008-01-18 @ 15:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0