Hur jag än vrider och vänder på mig så hamnar jag ändå på fel sida

Jag är stolt över mig själv, 1timmes promenad och styrka igår. Hoppas jag klarar av att hålla på hela veckan, kanske hinner ut och gå idag. Fast iofs så kan det va skönt att vara ledig ikväll, ska träna alla andra dagar den här veckan. Mitt "nya" liv ska bli perfekt.
Sötsaker ja! Åt en liten chokladbit idag och har hållt mig borta från kaffet. Råkade ta en snus igår, det kändes inge bra. Fick dåligt samvete och spottade ut den efter fem minuter.
Idag ska jag iväg och köpa tre tårtor, och jag tänker självklart inte moffa allt själv! Ska kolla på resväska också och jag ser fram emot att få mat. Det enda jag tänker på är mat...
Måste sova tidigt ikväll så att jag vaknar i tid i morgon och gör mig lite vardagssnygg. Känner mig inte fräsch idag när man spanar på killar när jag ser sliten ut. Inte ens sminka mig hann jag, måste lära mig att gå upp när klockan ringer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0