Helgen

Efter den här helgen ska jag helt seriöst inte dricka på flera veckor...

Fredag, riktigt trevligt med några tjejer på förfest. Alkoholen flödade och vi var väl alla oense om vilken krog vi skulle till. Först blev det konrad, ärligt talat, jag har tröttnat på den jävla krogen. Finns inge roligt folk där längre, så vi drog till pluto där det var lång kö. Men jag och Sazza var iaf kvar där och det var väll trevligt. Haft det roligare...

Lördag, bakis som en liten gris tåg jag tåget till Sthlm. Började dricka redan vid fyra och började sminka oss och försöka bli snygga. Tror fan vi lyckades väldigt bra. Folket kom vi nio ungefär och även under den här kvällen flödade alkoholen. Blev kanske lite mycket, 2flaskor champagne, 1liter vin och massa bål. När jag tänker efter fattar jag inte hur jag lyckades stå på benen. Höll på att fastna i ett dike när vi gick till bussen, inte så lätt när champagneflaskan är spilld över hela mig :D
Var några västmanlänningar på förfesten, alltid kul med folk som man har saker gemensamt! En tyckte att jag hade Sandra Bullock ögon, måste fan spana in dom!
Skönast var iaf "Ursäkta att vi står still, men det står några IDIOTER i dörrarna!"- I tunnelbanan...
När vi skulle hem höll jag på att börja bråka som vanligt, tur att killen inte var ett huvudkortare. Då hade jag slagit han på käften...
Helt klart en rolig kväll, bättre än lördagen. Slitnare är någonsin...


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det var verkligen en toppenhelg:Dpuss

2008-01-30 @ 22:38:29
URL: http://emelpemel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0