Första dagen

Så har jag äntligen lyckats, jag har designat min egna blogg!

Idag är det en vanlig tisdag, var på jobbet som vanligt. Iofs så hade vi möte i två timmar så dagen gick ovanligt fort, speciellt för att vara en tisdag. Slutade en halvtimme tidigare och åkte till tandläkaren. Trodde att det skulle göra ont, men så fel jag hade! Dom där stygnen märktes inte ens, skönt att dom är borta nu!

I morgon ska jag till kuratorn under lunchen, vi ska skriva intyg. Bäst att skippa mascaran...

Sitter och lyssnar på School's out med Alice Cooper. Oj, jag blir faktiskt riktigt glad utav den! Kanske för att jag förknippar den med studenten? Känns som om att hårdrocksgalne brorsan valde musik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0