Får inte tänka på det, bör inte tänka på det

Pappa träffade mami igår, han berättade att hon fortfarande var helt borta. Hon visste inte ens vad klockan var, tur att hon visste vilken dag det var så att hon kom till mötet i alla fall. Idag blir huset pappas egna hus, han ska äntligen få köpa ut mami. Det är skönt, då vet man att det är där vi/han kommer bo några år framöver.
Men det gjorde ont att veta att hon fortfarande är helt galen, hur ska jag nu klara av att träffa henne om två veckor. Shit i helvete! Det är bara två veckor kvar tills jag ska på rättegången! Det värsta är att mami skiter i oss, hon skiter i sina egna barn. Vi finns inte ens längre i hennes hjärta...

It's been a long hard road without you by my side
Why weren't you there the nights that we cried
You broke my father´s heart
You broke your children for life
It's not ok but we're alright
I remember the days you were a hero in my eyes
But those are just a long lost memory of mine
I spent so many years
Learning how to survive
Now I'm writing just to let you know
I'm still alive




Kommentarer
Postat av: emelie

hehe ja man vill ju se bra ut lixom:P hihi vilken tur:) själv får jag panikshoppa på fredag :S vet inte hur jag ska hinna med allt hehe..

gumman.det gör ont i mej att veta ju:( speciellt när det gäller er.. å lilla morbror Bo. jag vet inte vad jag ska säga riktigt.. det är sorgligt:/ men ni klarar det tillsammans:)*massa kramisar*

2008-01-22 @ 15:48:38
URL: http://emelpemel.blogg.se
Postat av: emel

hihi aa nått hittar jag säkert.. tänkte faktiskt dra å kolla i en rockabillyaffär på fredag. å tjacka ett par boots tänkte jag också;) får se hur det blir hihi.

ja klart ni har=) puss

2008-01-22 @ 18:58:53
URL: http://emelpemel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0