Ett försök i att bli snygg som en äkta partypingla

  • Måste hinna bli av med en eller två finnar inför helgens festande. Roligt om man ser ut som en pizza i mitt babyface.
  • Borde köpa mig en bra täckande underlagscremé utifall att finnarna inte försvinner.
  • Fixa ett par sköna pumps som jag står ut med en hel kväll. Eftersom att jag vet med mig att efter en helkväll på ett dansgolv så klarar jag knappt av att stå upp.
  • Hitta tre presenter.
  • Klura ut vad jag ska ha på mig under fredagen resp. lördagen
  • Plus att mitt i smeten (Torsdag) ska jag till advokaten på möte.

Kommentarer
Postat av: emel

hehe undrar vem du ska köpa presenter till:P
jag måste också ha nya skor fan:S å kläder..damp. vet inte alls hur jag ska se ut på lördag. får panik.måste se perfekt ut:P

2008-01-21 @ 22:29:45
URL: http://emelpemel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0