Alla mina planer rinner ut i sanden

Äckligt! Snor är verkligen äcklig, när det ligger där så äckligt gult i pappret! Jag hatar att vara förkyld, tur att jag inte är allt för hes, annars hade jag aldrig klarat av att jobba. Ville bara ligga kvar och sova i morse, orkade inte gå till jobbet. Men jag vet att jag måste, jag måste verkligen ha dom här pengarna. Har bara en månad kvar utav mitt avtal. Sen vill jag  börja plugga och göra annat i höst. Jag får leva snålt i vår om jag inte får jobba kvar helt enkelt. Måste ut och gå idag, tvångstankar. Även om jag är förkyld, ska sola också, kommer bli ännu sjukare.
Nej, jag får inte klaga idag! Det ska vara en positiv, helt underbar dag. Ska ringa "min stora kärlek" idag och snacka lite skit, då blir jag alltid glad! Jag blir iaf fnittrig, fast det kanske inte är så mysigt med en fnittrande snorig igen täppt brud som bara hostar? Ärsch, jag är charmig ändå!

En sak till, rättegången är inställd. Den är framflyttad till okänt datum...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0