Vardagslyx

Idag unnar jag mig ledighet, och mörk choklad med pistagenötter. Kunde inte motstå frestelsen, och jag har läst att man inte ska förbjuda en massa saker när man vill gå ner i vikt. Och jag var faktiskt duktig i helgen och åt inget godis alls, så då kan jag unna mig det nu.
Känner redan nu att jag vill träna, vill ut nu och gå på långa promenader. Jag vill göra 100situps och träna med mina lätta hantlar. Allt för att jag ska få en snyggare kropp och må bättre. Jag mår redan bättre nu, och det har bara gått en vecka av mitt "nya liv". Tänk vad bra jag kommer må nästa vecka!

Ska nog mäta mig, jag var dum som inte gjorde det på en gång när jag började med det här förra veckan. Men bättre sent än aldrig som man brukar säga! Ett tips till er som inte kommer igång med träningen. Hur bra känns det inte när man har vart ute i kylan 1timme och gått och sedan kommer hem och tar en lång dusch. Peelar hela kroppen och unnar sig tid till att raka benen. Och sen smörjer in hela sig i en jorgubbsdoftande bodybutter och går omkring med långkalsonger med raggsockor ovanpå. Du känner dig stolt över det du gjort och du känner dig även som en ny människa Det är verkligen vardagslyx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0