Tandkräm är bra att ha

Stavarna! Precis, mina gångstavar. Dom var perfekta, var riktigt roligt att gå ut och gå! Vill ut igen, får se när jag har tid. Ska troligen simma på torsdag, om jag vågar visa mig i bikini. Hatar det verkligen, alla blickar som tittar på min feta mage! Man försöker dra in den så mycket som det bara går, man försöker dölja med armarna. Hur jag än gör så ser jag fortfarande fet ut, tur att jag inte är blekast iaf. Något att vara stolt över.

Sitter här med två feta vita prickar i ansiktet, jag har nämligen hört rykte om att tandkräm ska vara bra mot finnar. Jo, Therese har TVÅ FINNAR! Men dom ska bort nu, så jag kan bli snygg inför? Aaa, alla träningar i veckan. VÄRT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0