Snart är det lördag igen

Så var det fredag, ytterligare en vecka går mot sitt slut. Det är idag man ska ha glatt humör och vara lite extra pigg eftersom att det snart är helg. Men jag känner mig som ett lik, men än finns det lite hopp inom mig. Ska träna ikväll och i morgon, som vanligt. Hem till Sazza på lördag och handla på söndag, även kika på fotbollsträning på söndag. Ska ju troligen börja spela, eller nej, jag ska bara träna fotboll. Jag är för dålig för att spela match, men nu när hockeyn börjar gå mot sitt slut så behöver jag ha några träningar i veckan.
Snart är det vår tjejer, en massa vårkänslor, kläderna åker av och man ska bli kär. Jomen visst, när ska vi börja ut och spana efter killar då tjejer? Nu när hockeyn tar slut så har jag ju faktiskt tid över för annat än bara träning!
2km jogging igår, kass kondition men jag gav mig fan på det i alla fall. Nästa vecka höjer jag sträckan till 3km!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0