Hon börjar inse saker nu!

Igår var jag och Amanda och testade på bodypump, riktigt roligt!! Ska verkligen börja med det, ska även testa andra grupper när jag har tid. Har faktiskt ingen träningsvärk idag, får nog lägga på lite mera vikter nästa gång. Helt klart ett tecken på att all min träning lönar sig!
Står här på jobbet och längtar tills jag ska ner på stan och handla. Kanske hinner in på systemet en sväng också. Allt det där står redan under "veckans händelser", lyckades fixa till en sån snygg lista igår!
Kollade på en dokumentär på fyran igår, 217kg och tonåring. Då insåg jag att jag kanske inte är så jävla fet ändå, jag behöver bara gå ner runt 10kg, hon behövde gå ner 150 kg! Så jag ska sluta upp att vara allt för självkritisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0